Dit is een heerlijk klein boekje, een juweel. Voor liefhebbers van grote en van kleine literatuur.
Het hoofdpersonage gaat regelmatig naar de schapen. Als lezer ga je mee, mee met de mijmeringen en de levens van de personages. Eenvoudig maar toch zo bijzonder, die 5 levens in elkaar verweven, trauma's zonder drama of pathetiek maar des te beklijvend.
Ik heb bijzonder genoten van het lezen van dit boekje. Doe jezelf een plezier en lees het ook. Hoe klein het ook is, het zal nog even aan je blijven plakken, zoals je soms kunt blijven kijken naar schapen in de wei.
Synopsis
Vijf mensen, elk met hun eigen bezigheden en passies, voelen zich onlosmakelijk met elkaar verbonden. Allen proberen ze iets van het leven te maken, maar vragen ze zich af hoe.